در این بخش پاسخ برخی از پرسش ها در ارتباط با استفاده از خدمات و سرویس های فروشگاه آنلاین بابامیلک، پیش روی شما قرار دارد.
چگونه می توانم فروشگاه آنلاین بابامیلک را روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود داشته باشم؟
برای استفاده از فروشگاه آنلاین بابامیلک روی گوشی های همراه خود، نیازی به نصب و به روز رسانی ندارید و به راحتی و آسانی می توانید با استفاده از روش های زیر همواره به فروشگاه دسترسی داشته باشید:
گوشی های آیفون:
پس از باز کردن سایت https://babamilk.ir در Safari ابتدا گزینه Share را از نوار پایین انتخاب کنید، سپس Add to Home Screen را بزنید و در آخر گزینه Add را انتخاب کنید. به همین آسانی وب اپلیکیشن بابامیلک به صفحه اصلی موبایل آیفون شما اضافه می گردد.
گوشی های اندرویدی:
پس از باز کردن سایت https://babamilk.ir در مرورگر خود ابتدا گزینه (...) را از نوار پایین یا بالای مرورگر سمت راست ( بسته به نوع مرورگر) انتخاب کنید، گزینه Install App را از بین گزینه ها انتخاب و در آخر گزینه Add را انتخاب کنید. به همین آسانی وب اپلیکیشن بابامیلک در صفحه اصلی موبایل اندرویدی شما نصب می شود.
چطور می توان سفارشم را بصورت تلفنی ثبت کنم؟
شما می توانید با شماره های دو شعب موجود تماس برقرار کنید
شعبه خیابان آپادانا : 03136411882
چگونه وضعیت سفارشم را پیگیری کنم؟
زمانی که سفارش خود را ثبت میکنید، روند پرداخت، آماده سازی و ارسال برای شما پیامک می شود. همچنین شماره های پشتیبانی نیز در اختیار شما قرار دارد.
آیا برای خرید از سایت بابامیلک باید در سایت عضو شوم؟
بله برای خرید از سایت باید در سایت بابامیلک عضو شوید.
سفارشم تا چه زمانی به دستم می رسد؟
زمان تحویل در سایت بر اساس روز و ساعت دلخواه شما انتخاب میشود. همچنین از طریق صفحه روش های ارسال کالا زمان و هزینه ارسال بطور دقیق توضیح داده شده است.
اگر از خرید منصرف شدم، امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله در صورتی که تمایل به لغو سفارش دارید، با پشتیبانی تماس گرفته تا سفارش شما لغو گردد. لازم به ذکر است وجه پرداخت شده ظرف مدت 24 ساعت بطور خودکار به حساب شما مرجوع می گردد.
اگر کالایی که تحویل گرفتم دارای مشکل بود، چطور می توانم مرجوع کنم؟
کلیه کالاهایی که از فروشگاه بابامیلک ارسال می گردد تا 48 ساعت قابلیت مرجوعی دارد. چهت اطلاع از روش های مرجوعی کالا، لطفا بخش مرجوعی در راهنمای خرید را مطالعه فرمایید.
اگر هنگام خرید به مشکل برخوردم، چگونه کمک بگیرم؟
بهترین راه حل ارسال پیام روی واتساپ فروشگاه است تا بطور آنلاین و سریع توسط کارشناس راهنمایی های لازم صورت پذیرد
چگونه از تخفیف های هفتگی اطلاع پیدا کنم؟
با عضویت در سایت کد تخفیف های هفتگی برای شما پیامک میشود. همچنین در صورتی که عضو پنل ارسال اعلام ها ( نوتیفیکیشن ) شوید، تمامی تخفیفات برای شما ارسال می گردد.
چگونه به تاریخ انقضای محصولات اطمینان داشته باشم؟
قبل از ارسال سفارش تاریخ انقضای محصولات چک می شود و در صورتی که مشکلی داشته باشد حتما با شما تماس گرفته می شود.
ساعت کاری فروشگاه چه زمانی است؟
ارسال سفارشات روزانه بین ساعت 8 تا 23 صورت می پذیرد.
هزینه ارسال کالا در اصفهان و شهرستان های دیگر به صورت زیر می باشد:
ارسال سفارش های بالای 150 هزار تومان برای اصفهان و سپاهانشهر رایگان
ارسال سفارش های بالای 800 هزار تومان برای نقاط مختلف کشور رایگان
برای سفارشات با مبالغ دیگر، هزینه ارسال بطور ثابت محاسبه می شود. لطفا بخش روش های ارسال کالا را مطالعه بفرمایید.
اگر کالای ارسالی با کالایی که سفارش داده ام متفاوت بود چگونه پیگیری کنم؟
در این مورد حتما با شماره های پشتیبانی تمای گرفته تا سریعا نسبت به تعویض و ارسال کالای صحیح اقدام کنیم
چگونه به بابامیک اعتماد کنم؟
فروشگاه آنلاین بابامیلک عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی و دارای اینماد یک ستاره و جزو فروشگاه های معتبر در زمینه فعالیت خود می باشد.
چطور می توانم از امتیازات خود در باشگاه مشتریان استفاده کنم؟
از طریق مراجعه به بخش باشگاه مشتریان و بخش جوایز، در صورتی که امتیاز شما به حد نصاب رسیده باشد، میتوانید تخفیف مورد نظر را انتخاب کنید و کد مربوطه را در سبد خرید وارد کنید
چگونه می توانم از کیف پول استفاده کنم؟
در صورتی که کیف پول شما اعتبار داشته باشد، مبلغ مورد نظر بطور خودکار در هنگام پرداخت کسر خواهد شد.